20 Ocak 2019 Pazar

Burcu Ercivan - Allah Tövbekar Genci Çok Sever!


Burcu Ercivan                     
 

Burcu Ercivan - Allah Tövbekar Genci Çok Sever!
 


Biz dünyayı sevdik, o da bizi sever sandık. Bu sebepten ömrü bütün bütün zayi ettik… 
 
Güzelim Fatıma'lar,  selvi boylu Ali'ler bu yolda kaybolup gittiler. Halbuki ölüm genç yaşlı tanımıyor. Vadesi dolan bu dünyadan ahiret yurduna göçüyor. 
 
Çünkü ölüm ölmüyor, kabrin kapısı hiç kapanmıyor…
 
Her zamanki gibi bu yazımı da gençlere ithaf ediyorum. Sırada ki fatiha hiç ölmeyecekmiş gibi yaşayan gençlere gelsin…
 
Etrafıma bakıyorum da, herkes bir yol tutturmuş gidiyor. 
 
Gayri meşru ilişkiler, menfaat üzerine kurulmuş dostluklar. Şekilci gençler. Ayakkabısı markalı değil diye arkadaşlık yapmayanlar var. Bu söylediğimi de unutmayın 'menfaati bitenin dostluğu da biter' İşte bunların tek sebebi var; 'iman eksikliği'… 
 
Malesef ki durum bu…
 
Senelerce İslam'ı kötü göstermekte ellerinden geleni yaptılar. Gençlerimizi bu yoldan uzaklaştırdılar. 
 
Dini; geri kafalılık ve yobazlık olarak gösterip çağdaş çöplükte ne varsa yutturdular.
 
Şeytanla kader birliği yapmış insanların şerrinden Allah'a sığınırım... 
 
Ben de bu yollardan geçmiş bir kardeşiniz olarak bütün bu dalaverelerin arasından sıyrılıp doğruyu yanlışı ayırmam senelerimi aldı. 
 
Doğru bildiklerimin bütünüyle yanlış olduğunu gördüm. 
 
Kur'an yolunun tek kurtuluş olduğunu, Allah'tan başka yardım istenecek başka kimsenin olmadığını, dünyalık dostlukların kabir kapısına kadar olduğunu geç olmadan anladım, elhamdülillah… 
 
Ama herkes bu kadar nasipli değil. Hala bu dünyanın peşinde koşuşturup duran, bir iki dakikalık lezzet için ebedi hayatını mahveden 
kardeşlerim var; Ve bu beni çok üzüyor…
 
Peki hem bu hayatımızı hem de ahiret hayatımızı nasıl kurtarabiliriz? Üstad Bediüzzaman'ın bir sözü konuyu bütünen özetliyor bence; ''Helal dairesi keyfe kafidir,harama girmeye lüzum yoktur.'' 
 
Gerçekten de lüzum yok kardeşim. Helal olarak, İslamı yaşayarak hayatından zevk alabilirsin. Hem bu dünyanı hem de ebedi olan hayatını cennet bahçelerinden bir bahçeye çevirebilirsin. Nasıl mı? Allah'la beraber olanlarla olarak…
 
Seni her türlü kötü işlere davet eden arkadaşlarından uzaklaşarak. Çünkü onlar seni kendi nefisleri için sever, Allah ise seni senin iyiliğin için sever. ‘Allah yolunda kardeşler 
 
edinin, çünkü bu hem dünya hemde ahiret için daha hayırlıdır’ buyurmuş sevgili Peygamberimiz (sav). Yani bir sıkıntıya 
düştüğünde seni içmeye davet eden değil, seni namaza davet eden senin hakiki dostundur. Bunu bilmelisin.
 
Benim güzel kardeşim, benim en büyük hazinem Allah yolunda edindiğim kardeşlerim oldu. Hayatın bütün lezzetlerini tattım ama hiçbir zaman şimdi ki kadar huzurlu ve mutlu 
olmadım. 
 
Hakikaten HUZUR İSLAMDA. Etrafımda benden karşılık beklemeyen, sıkıştığımda benim için dua eden, beni Allah için seven, şeklime değil, kalbime önem veren kardeşlerim var. Ve inan ki cennet bahçesinde gibiyim. 
 
Dünya da cenneti bulamayan ahirette hiç bulamaz... Sen de seninle beraber namazda cemaat olacak, seni sadece Allah için sevecek insanlarla birlikte ol. Göreceksin helal dairen bir cennet bahçesi olacak. Harama tenezzül bile etmeyeceksin.
 
Gel sen de gençliğini helal ve temiz yaşa. Sen kendini düzeltirsen, Allah'da senin hayatını düzeltir.
 
Kendimden biliyorum. Tövbe kapısı her an herkese açıktır. Hiçbir şey için geç değil. 
 
"Şüphesiz ki Allah tövbekar genci çok sever”.
 
Sizinle Peygamber efendimizin bir hadisini paylaşmak istiyorum; Bir gün Peygamber efendimiz (sav) şeytana sorar "Ya iblis! Bu dünya da en nefret ettiğin insan kimdir?” İblis cevap verir: "Tabi ki sensin!” 
 
Peygamberimiz (sav):
 
"Onu biliyorum, benden sonra kimden nefret edersin?” 
 
İblis derki; "Tövbekar gençten!”
 
Yani, Peygamberimiz Allah'ın en sevdiği kulu. Demek ki Allah Peygamberimizden sonra en çok tövbekar gençleri seviyor. 
 
Sen de Allah'ın sevdiği, şeytanın nefret ettiği tövbekar gençlerden olmak istemez misin? Bence istersin. Allah zül celal de istiyor. Öyle olmasa bu yazıyı okumazdın…
 
Dualarım sizlerle…

https://www.risaleajans.com/burcu-ercivan/allah-tovbekar-genci-cok-sever



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder