25 Ocak 2018 Perşembe

Efkan VURAL - Kur’an-ı Kerim’den Mesaj Var-24

Efkan VURAL - Kur’an-ı Kerim’den Mesaj Var-24

 
 
Kur’an-ı Kerim’den Mesaj Var-24

Yüce Allah’a tam anlamıyla inanan,güvenen ve O’ndan medet dileyenlere Allah, yardımını esirgemez.
 
Allah’tan yardım isterken insan olarak yapılabilecek her şeyi yapmak ve her türlü tedbiri almalıyız. Elimizden gelen her şeyi yaptıktan sonra Yüce Allah’a samimi olarak yalvarıp dua etmeliyiz.Böylece Yüce yaratıcının yardımı ve zaferi bize yetişsin.
 
Hiçbir uğraş vermeden,hiçbir tedbir almadan,hiçbir çalışma yapmadan ve işin gereğini yerine getirmeden Allah’tan yardım dilemeye yüzümüz olamaz.
 
Tarihte özellikle savaşlarda Allah’ın,inanan kullarına yardımı esirgemediğini görüyoruz.
 
Allah,Hz. Musa (A.S)’a Fravun’a karşı yardım etti.Nehir yarılıyor,Hz.Musa ve ona inananlar nehri geçiyor; Fravun ve ordusu nehrin ortasına geldiklerinde  nehir birleşiyor ,Fravun ve ordusu boğulup yok oluyor.
 
Allah, Peygamberimize  yaptığı savaşlarda  yardım etmiştir. Bedir savaşında Müşrik ordusu müslüman ordudan üç kat büyük olmasına rağmen, müslümanlar ilk savaşı ezici bir üstünlükle kazanıyorlar. Allah melekleri  müslümanlara yardım için göndermiştir.
 
Peygamberimizin yaptığı tüm savaşlarda Allah yadımını esirgmemiştir. Peygamberimiz ve müslüman ordusu da üzerlerine düşen her türlü çalışma ve gayreti göstermişlerdi. Ve sonunda Allah’a güvenip savaşmışlardı.Böylece Allah’ta onları muzaffer eylemiştir.
 
Şanlı tarihimizde de milletimizin nice kazandığı zaferler vardır. Allah bu zaferler de de yardımını esirgememiştir.
 
Çanakkale’de,Kut’ül-Amarede, İstiklal savaşında, Kıbrıs’ta ve terörle mücadelede Allah ordumuza ve güvenlik güçlerimize yardım etmiştir.
 
Bugün  sınırlarımızda,sınır ötesinde, huzur ve güvenliğimiz için,zulüm gören din kardeşlerimiz ve mazlumlar için Türk ordusu Mehmetçik  Suriye’de Allah’ın yardımıyla zafere kavuşacaktır. İnşallah!
 
Yüce Allah’ın Kur’an-ı Kerim’deki mesajı şöyledir:
 
“Hatırlayın ki, siz Rabbinizden yardım istiyordunuz. O da, peşpeşe gelen bin melek ile size yardım edeceğim, diyerek duanızı kabul buyurdu. ”
(Enfal suresi,9.ayet)
 
 
Allah’ım  Türk Askerine,Peygamberimizin askerleri Mehmetçiklere  yardım eyle...!

 
Efkan VURAL
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder