6 Haziran 2017 Salı

ELHAMDÜLİLLAH

ELHAMDÜLİLLAH

Her sabah uyandığımda atıyorsa kalbim,
Elhamdülillah..
 

Görüyorsa etrafını et parçası gözlerim,
Elhamdülillah.....
 

Alabiliyorsa nefesi içime ciğerim,
Elhamdülillah..
 

Duyabiliyor ise kulaklarım,
Elhamdülillah..
 

Eti sindirdiği halde, sindirmediğiyse kendini midem,
Elhamdülillah..
 

Yandığı halde tükenmediyse güneşim,
Elhamdülillah..
 

Yakıcı olduğu halde yakmadıysa beni oksijenim,
Elhamdülillah..
 

Rahat pıhtılaştığı halde pıhtılaşmıyorsa damarımda kanım, Elhamdülillah..
 

Bol nimetlerle süslediyse soframı Rabb'im,
Elhamdülillah..
 

Güzel bir suret çizdiyse çehremi Ressamım,
Elhamdülillah..
 

Çok ince olduğu halde göstermiyorsa içimi tenim,
Elhamdülillah..

Şuursuz atomları benim emrime verdiyse Rabb'im,
Elhamdülillah..
 

Akıl ile ayırdıysa hayvandan beni Yaradan'ım,
Elhamdülillah..
 

Yorulmak bilmeyen kaslarla donatıldıysa kalbim,
Elhamdülillah..
 

Doğar doğmaz eşi olmayan olan anne sütü ile beslendim, Elhamdülillah..
 

Beni âlemlere rahmet peygamberine ümmet eyledin,
Elhamdülillah..
 

Sana asi olduğum halde beni rızıklandırdığın için,
Elhamdülillah..
 

Bana ihsan buyurmuş olduğun bütün nimetler için,
Ya RABBİ !

ELHAMDÜLİLLAH...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder