12 Mayıs 2014 Pazartesi

Facebookta arkadaşımın paylaştığı anektod...


Facebookta arkadaşımın paylaştığı anektod...
 
 
 
ALLAH zikrini çok yapalım, sonra kalbe iner diye anlatmıştım burada.. tevafuk oldu, kalbe inince yaşananların anlatımı... Gülümce Yıldız
 
 
"Kalbinizden ALLAH demeye çalisin. Bir zaman sonra ses tellerinizden çikan Allah kelimesi; kalbinizi titretir. O zaman anlarsiniz kalbinizden gerçekten Allah söylediginizi.
 
Bunu bir sans eseri veya kendiliginden baslayan bir sey olarak zannetmistim ilk baslarda. Sonra agzimi tikadim, dilimi agzimin içinde durdurdum. Isterseniz elinizi kalbinizin üzerine koyun ve kalbinizdeki Allah sesinin titresimlerini elinizde hissedebilirsiniz.
 
Kalpler Allah'i aninca ve zikredince huzur bulurmus diyorlardi. Iste bunu tecrübe ve idrak ettikten sonra gerçekten kalpte huzuru buluyorsun. Huzur arayanlara tavsiyemdir. Ne zaman kendinizi kötü hissederseniz bunu deneyin.
 
Denedikce daha çok farkedeceksiniz. Sonra bu aliskanlik yapiyor ve daimi huzuru yakalamis olabilirsiniz. Bu bende kendi kendine kendiliginden gelisen bir olaydi. Sizlerle paylasmak istedim."

Sevgi ve saygilarimla
Ramazan Salman
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder