7 Şubat 2017 Salı

Lâ TAHZEN! İNNALLÂHE MEASSABİRİN..

Lâ TAHZEN! İNNALLÂHE MEASSABİRİN.. 

 (Üzülme ALLAH sabredenlerle beraberdir}


Ama ben.. Ama benim...şu kadar.. Sakın sakın deme!
Şeytan da böyle demedi mi? Ben! dedi..Üstünüm ondan! dedi, kıyasladı
kendini, gururlandı...Ve kovulmuşlardan oldu!


Sen de, eğer böyle dersen; Hidayeti için dua ettiklerin varsa mesela,
asla kabul olmaz duaların!..İstersen gece-gündüz namazda, oruçta,
ibadette ol, Ben! dediğin, Başkaları hakkında hüküm verdiğin, kıyas
yaptığın, Onun makamına göz diktiğin müddetçe Hiçsin!

Çünkü O, Ben diyene değil, Sen diyene, rahmet nazarıyla bakıyor..
O, önünde iki büklüm gözyaşlarıyla durana kapılarını açıyor..
Aşağıla nefsini!
Bil ki Sen alçaldıkça yükseltirler seni..

Karı-koca ilişkilerinde olsun, tüm diğer beşeri ilişkilerde olsun,
sakın kibirlenme!. .Gururlanma! .. Kendini üstün görme kimseden!..

Bil ki şeytan sana bu yolla yanaşır ve mağlup eder seni..
Perde olur, O nunla arandaki rabıtaya..
Vuslatına eremezsin! Daim gurbetlerde kalırsın..

Sakın deme; Ama benim şu kadar ibadetim var, o namaz bile kılmıyor
..O cumaya bile gitmiyor..
O...böyle, ben böyle!.. Sakın!

Anlasana, şeytanın oyunu bu!
Ah bilsen ne sinsidir o! Böyle böyle kaydırır ayağını..

Bil ki ALLAH 'ın en sevmediği şey; Tahkir etmek!
Kendi yarattığının, diğer mahlukları aşağılaması, hor görmesi..
Bir nevi TANRILIK iddiası!
Ah bilsen, bir hor bakış kaç namazı siler götürür!
Bir aşağılayış, kaç iyi ameli yok eder!

Duymadın mı, baksana kötü bilinen bir kadın, ayakkabısıyla bir köpeğe
su içirdiği için cenneti kazandı! Dün şöyle-böyle diye hor
baktıkların, O'nun sevgilisi oldular!

O var ya O, bir Ahhhh için, yürekten ama, ızdırapla, pişmanlıkla,
samimi, ihlaslı bir ahhh için, günahla geçirilmiş bir ömrü siliyor!
Sanki yeni doğdun gibi..Afuvv çünkü O..

Eskilerde, böyle bir Ahhh duyan bir gönül eri, muhatabına diyor ki; Al
benim tüm ibadetlerimin ecrini, o ahhhını ver bana..Vefatından sonra
rüyasında halini soran bir dostuna da; İşte o Ahhh sebebine
cennetlerdeyim! der..

Var mı böyle bir ahın, iki büklüm o kapılarda? Yoksa da amelin, var mı
Onun sevgisinden, Onun utancıyla, nedametle akıtılmış iki damla
gözyaşın?
Var mı?

Varsa korkma hiç!
Burda da orda da SEVGİLİSİN!...
 

(​Bu yazıyı kaynağını almadan 2012'de talak hazırlamışım.)​

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder