30 Nisan 2013 Salı

ZARA - Duydum Ki Unutmuşsun

ZARA - Duydum Ki Unutmuşsun

Ben acizane iyi bir Türk Sanat Müziği dinleyicisiyim.
Sanat müziğini çok seviyorum, dinlerken ruhum dinleniyor.
Hepimiz bu şarkıyı çok severiz.

Güfte: Turgut Yarkent
Beste: Selahattin Altınbaş
Makam: Muhayyer kurdi



Ben şunu çok merak ediyorum.
Biz aciz insanlar böyle güzel YORUM ve besteler yapabiliyorsak,
Rabbim o sonsuz ilmiyle kimbilir -EĞER CENNETİ KAZANIRSAK-
cennette ne makamlar ne besteler ne yorumlar ne güfteler hazırlamıştır.
Biz Rabbimizin yarattığı kuştan ilham alıp uçak yapıyorsak Allah kimbilir daha ne enstrumanlar ne sazlar ne sesler yaratacaktır.
GÜCÜ HERŞEYE YETENE ZOR MU?


Duydum Ki Unutmuşsun Şarkı Sözü

Duydum ki unutmuşsun gözlerimin rengini
Yazık olmuş o gözlerden sana akan yaşlara

Bir zamanlar sevginle ateşlenen başımı
Dizlerinin yerine dayasaydım taşlara

Hani bendim yedi renk hani tende can idim
Hani gündüz hayalin geceler rüyan idim

Demek ki senin için aşk değil yalan idim
Acırım heder olan o en
güzel yıllara
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder