28 Ekim 2018 Pazar

Halimize şükredelim !


Halimize şükredelim !


ÇOK MUTLUYUM, HUZURLUYUM. Halime binlerce ELHAMDÜLİLLAH !
Annemi, babamı görebiliyorum.
Müzik dinleyebiliyorum
Ağrım sızım yok, kalbim ciğerim, böbreğim kısaca FA dışında sağlıklıyım.
Özgür ülkedeyiz, nimetler bol.
Elim kolum kısmen sağlıklı, annem önüme getirince yemeğimi kendim yiyebiliyorum, çayımı kendim içebiliyorum.
Dengesizlik hastalığım FA'ya sabredip şükrettiğim için ahirette cennetten umutluyum inşallah.
Tüm ibadetlerimi yaptığım için cennetteki derecemin yüksek olmasını umuyorum inşallah.
Ev, araba, laptop, akülü sandalye, internet, akıllı telefon, ....
Saymaktan aciz olduğum nimetler için binlerce ELHAMDÜLİLLAH. Çok şükür bugünüme...
Allah bugünümüzden geri koymasın inşallah.
Celal Çelik


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder