11 Aralık 2014 Perşembe

Bilmiyordum diyemeyiz

Bilmiyordum diyemeyiz


İlk emir ''Oku, Yaradan Rabbinin adı ile oku '' Alak Suresi..

Bilmiyordum diye bir bahanemiz olamaz..
Açıp Kuranı okuyacağız, bilmediklerimizi sorup öğreneceğiz..

Güzeller güzeli (sas) buyuruyorlar:

Bilmediklerinizi salih âlimlerden sorup öğrenin! [Taberani]

Âlimlere uyun! Onlar, dünya ve ahiretin ışıklarıdır. [Deylemi]

(Bazı melekler, Hak teâlâyı ananları görünce, kanatlarıyla onları, sevgiyle sararlar. Allahü teâlâ bu meleklere, “Şahit olun, bu kullarımı affettim” buyurur. Melekler, “İçlerinde başka bir iş için gelen günahkâr kötü biri var. Onu da mı affettin yâ Rabbi?” derler. Allahü teâlâ, “Evet, onu da affettim. İyilerle beraber olan kötü olmaz” buyurur.) [Buhari]

Kıymetli Facebook arkadaşım Gülümce Yıldız hocamın paylaştığı bir bilgidir..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder