13 Ağustos 2013 Salı

Ne sen beni gördün ne de ben seni...


Ne sen beni gördün ne de ben seni...

Ne sen beni gördün ne de ben seni...
 
Ünlü bestekarımız Necdet Tokatlıoğlu bir konserinde


Farzet
Ne sen beni gördün, ne de ben seni
O büyük tesadüf olmadı farzet
Tanışmamış gibi olalım senle
O sevda gönlüme dolmadı farzet


Farzet bir rüyaydı, uyandım bitti
Farzet bir hayaldi, kayboldu gitti
Farzet ki gözlerim bir oyun etti
İki gözüm seni görmedi farzet


Artık seni anmam, seni düşünmem
Sevgilimsin diye koşmam peşinden
Uçan bir kuş gibi geçtin başımdan
Ellerim elini tutmadı farzet.


Güfte: Ali Tekintüre
Beste: Necdet Tokatlıoğlu  (yakın zamanda kaybettik. 1933-2008 Allah rahmet eylesin.)

http://www.dailymotion.com/video/x6wrp8_necdet-tokatlioglu-farzet_music
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder