26 Şubat 2014 Çarşamba

Adının önemi yok

Adının önemi yok

MUTLAKA OKU ELİN PAYLAŞA GİDECEK ZATEN....!

 Doğacak bebek doğumdan bir gün önce Allah ile görüşür:
 ''Allah'ım gidecegim ve orada ne yapacağım bilmiyorum.''
 *Ben senin için bir melek yarattım ve o seninle ilgilenecek
 ''Allah'ım onların dilini bilmiyorum.Onlarla nasıl anlasacagım, nasıl iletisim kuracagım?''
 *Senin için yarattıgım melek, sana onların dilini ögretecektır.
 ''Allah'ım duydugum kadarıyla dünyada çok kötülükler varmış. Onlarla nasıl basa
 çıkacagımı bılmıyorum.''
 *Senin için yarattıgım melek, seni canı pahasına kötülüklerden koruyacaktır. Merak etme.
 ''Allah'ım sana tekrar nasıl donecegım?''
 *Senin için yarattıgım melek, bana nasıl donecegını sana anlatacaktır.
 Derken melekler gelir ve dunyaya gıtme zamanının geldıgını soylerler ve çocugu
 Allah'ın huzurundan gotururlerken bebek tekrar sorar;
 ''Allah'ım benım için yarattıgın melegın adı ne?''
 *Adının onemi yok;
 ama, sen ona
 ANNE DİYECEKSİN!!!


 Başkalarının okumasına da vesile olmak için paylaşırmısınız.

 
Doğacak bebek doğumdan bir gün önce Allah ile görüşür:
 
-''Allah'ım gidecegim ve orada ne yapacağım bilmiyorum.''
 
*Ben senin için bir melek yarattım ve o seninle ilgilenecek
 
-''Allah'ım onların dilini bilmiyorum. Onlarla nasıl anlasacagım, nasıl iletisim kuracagım?''

*Senin için yarattıgım melek, sana onların dilini ögretecektır.

-''Allah'ım duydugum kadarıyla dünyada çok kötülükler varmış. Onlarla nasıl basa çıkacagımı bılmıyorum.''

*Senin için yarattıgım melek, seni canı pahasına kötülüklerden koruyacaktır. Merak etme.

-''Allah'ım sana tekrar nasıl donecegım?''

*Senin için yarattıgım melek, bana nasıl donecegını sana anlatacaktır.
 
 
Derken melekler gelir ve dunyaya gıtme zamanının geldıgını soylerler ve çocuğu Allah'ın huzurundan gotururlerken bebek tekrar sorar;

-''Allah'ım benım için yarattıgın melegın adı ne?''
 
*Adının onemi yok;
ama, sen ona
ANNE DİYECEKSİN!!!


 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder