11 Şubat 2014 Salı

Burcu Ercivan - Sakın 'Haram Sevda'yla Yanma!


ALLAH razı olsun Burcu kardeşim,
Çok güzel anlatmışsın.
Allah, gençlerimizi şeytanın bu tuzaklarına düşmekten korusun.
Müslüman uyanık kimsedir Gençler !!


Burcu Ercivan - Sakın 'Haram Sevda'yla Yanma!

Burcu Ercivan
 
Sakın 'Haram Sevda'yla Yanma!
 
Burcu Ercivan
 
 
Günümüz gençlerinin en büyük sorunlarından biri de 'haram sevdalar'dır. Çevremde öyle çok bu dertten muzdarip kardeşim var ki, bu çok mühim konuyu kaleme almak istedim..
 
 
Haram bir sevdaya düçar olmuş kardeşim. Öncelikle şunu bilmelisin ki; Haram kollarda huzur ararsan huzur sana haram olur. Nereden mi biliyorum? kendimden... Yanmadan yananı anlayamazsın. "Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguyu paylaşanlar anlaşabilirler”… Bir kere gel şu konu da anlaşalım. Dinimiz de asla 'flört' denen şey yok. Batı senelerce bunu içimize empoze etmeye çalıştı. Ve malesef ki bizde yedik...'' Biz bir haramı işlememek için kırk helalden vazgeçerdik...'' buyurmuşlar Hz. Ebubekir efendimiz.. Biz ise bir haram için ebedi olan cennetten vazgeçiyoruz!..
 
 
Hem hiç düşündün mü Allah (c.c) Kur'an-ı hakimde neden; "zina yapmayın” değil de, "zinaya yaklaşmayın” (İsra/32) buyuruyor? Demek ki altını çizerek söylüyorum; bu Allah'ın hiç hoşuna gitmeyen kötü bir yol. Büyük günahlardan biri. Ama zinayı o kadar kolay, basit, helal gibi gösteriyorlar ki artık. Nasıl kanmışız nasıl kandırılmışız. Tv programları, diziler, reklamlar yavaş yavaş zihnimize sızdılar. Haramı helal göstermeyi başardılar.
 
 
Bir kere ben haram sevgiliden mutlu olanı da görmedim. Bir gülüyorsan on ağlıyorsun. Neden mi? Çünkü sen Allah'ın sana verdiği o güzel sevme kabiliyetini haram bir sevdaya ziyan ediyorsun… Gençliğini, güzelliğini harcıyorsun. Değer mi? Bir de bitti, beni terk etti diye günlerce üzülüyorsun. Gidiyorsa bırak gitsin. Dönerse daha uzağa bırakırsın. Haramdan ne kadar uzak, o kadar huzur.
 
 
Şimdi diyeceksiniz ki "ama Burcu abla ya, çok seviyorsam…” Ben de seviyordum. Ama Allah'ı  daha çok... Çünkü aşk; ''Senin için her şeyi var ettim diyen Rabb’e, senin için her şeyden vazgeçtim ya Rabb!..'' diyebilmektir. Kulluk bunu gerektirir. Hem o fani sevgilin baki değil. Madem kabir kapısına kadar gelir. Seni hiç bırakmayacak bir sevgiliye yönel ve de ki ''Ya Baki, Entel Baki…'' (Allah'ım Baki olan sensin, Senden gayri olan her şey fani, geçici) Ne  kadar seversen sev kardeşim, iki kişilik kabir yok… 
 
 
Ama ciddi düşünüyoruz diyorsanız; "Ciddi düşünüyoruz” demekle haram ortadan kalkmıyor, bunu bilmelisiniz kardeşlerim. Şeytan bize bunu öyle tatlı yutturuyor ki. Şeytan çok şeytan. Gençlerin imanını bu oyunuyla yakıp kavuruyor. Ne olur kanmayın! Haram sevda yakar..
 
 
Hem gelecekte ki eşine tertemiz, alnın ak olarak gitmek varken, neden mahcup olasın? Allah(c.c), seni bu kadar değerli yaratmışken, neden değerini düşüresin. Tabiri caizse sen kuyumcuda ki 'elmas' olmak varken pazar da bir 'elma' olmayı tercih ediyorsun. Kaderi Allah (cc) yazar ama, yolu kendin seçersin. Ve sen ne kadar temiz olursan nasibinde o kadar temiz olur. Gelecekte temiz bir eş istiyorsan sende gençliğini temiz ve helal yaşayacaksın. Bu böyledir, Tertemiz  Fatıma'lar, tertemiz Ali'lerin nasibidir…
 
 
Ne güzel söylemiş Nureddin Yıldız abim; Flört teklifine; ben Allah'tan korkarım diyen genç, arş'ın beklenen misafiridir.. Gel sen de arş'ın misafiri ol. Bir haram sevda için ebedi hayatını yakma. Ölüm gelmeden Rabbine tövbe et. "Tövbe eden, hiç günah işlememiş gibidir” buyurmuş Peygamber efendimiz (sav). Peygamberin sözü senettir kardeşim. Tertemiz bir sayfa aç kendine. Müslümanın ilişkisi olmaz, eşi olur de. ‘Allah'ın meleklerine övdüğü kullar’ından ol. Sen de bu muhteşem iltifata nail olmak istemez misin? "Ey benim için şehvetini terk edip gençliğini feda eden genç, sen benim katımda, bazı meleklerim gibisin" Dualarım Sizlerle….
 
 
Tarih : 12.11.2013 Kaynak : Risale Ajans
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder