25 Mart 2016 Cuma

İSMAİL GÜNEŞ ve MUHSİN BAŞKAN

İSMAİL GÜNEŞ ve MUHSİN BAŞKAN



 Alo Ben İsmail Güneş. Hatırladınız mı beni ? İHA'dan Gazeteci İsmail..
25 Mart'ta Muhsin başkanla düştük...
Düşerken yüreklere de düşmüştük...

Yerimi tespit edemediniz mi? diye sormuştum
Bağırdım 'Erhan Abi Erhan Abi' diye
Erhan abiden ses yok,
Muhsin başkanım, yok

Yüksel abim oturuyor öyle koltuğunda
Kimseden ses yok, burada ses yok
Ses var, sadece fırtına sesi
Bir de benim sesim

Bilmediğim bir dağın zirvesindeyim
Gözlerinin önündeyim, yardım istiyorum
Her yeri arıyorum.
Arıyorum ki gelip hepimizi bulsunlar
Ölmeden canım yavrularıma kavuşayım diye
Arkadaşlarımı da yavrularına kavuşturayım diye çok uğraştım

Maraş dağlarında saatlerce bekledim, şarjım bitti
Üşüdüm, çok üşüdüm, ayağım kırıktı sadece
Çenem ne zaman kırılmış bilmiyorum
Bağırdım duymadınız mı?

Aklımda bir sürü soru var neden bulmadınız, neden dondurdunuz beni ?
Neden beklediniz ?
Niye bekleyenlerimizin yüreğini yaktınız?

7 yıl geçti hala yerimizi bulamadınız mı?
Ne zaman bulacaksınız bizi,kalplerinizdeki adaleti?
Burası çok soğuk
Ben İsmail Güneş'



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder