18 Temmuz 2013 Perşembe

HAYIRLI CUMALAR HAYIRLI RAMAZANLAR

HAYIRLI CUMALAR HAYIRLI RAMAZANLAR
 
-Nasıl 65 yıl evli kaldınız?

-Bizim zamanımızda bir şeyler kırıldığında, çöpe atılmaz tamir edilirdi...
 
 
-Nasıl 65 yıl evli kaldınız?

-Bizim zamanımızda bir şeyler kırıldığında, çöpe atılmaz tamir edilirdi...

**************************
 
 
  • Şimdi akşam 7den sabah 7ye kadar telefon bedava ya,
    ben 1991 de başka şehirdeki aşık olduğum kızla birkaç saat telefonda konuştum.
    babamın maaşının yarısı kadar gelen fatura yüzünden bir kamyon dayak yemiştim.
    gençler biz o zaman mektuplaşırdık, belki ayda bir kez sesini duymak için telefon açardım.
    GENÇLER SİZLER ŞİMDİ NE KADAR ŞANSLISINIZ DİYECEKTİM AMA
    BOŞANMA ORANLARI ORTADA...
    AŞK ÖZLEMEKTİR.
  • SEVDİĞİNİN GÜLMESİNİ DUYMAK İÇİN SAATLERCE TELEFON SIRASINDA BEKLEMEKTİR...
    BİRBİRİNİZİ SIK SIK ARAMAYIN GÖRMEYİN... BİRAZ ÖZLEM OLSUN.
    ACABA ŞİMDİ NE YAPIYORDUR AŞKIM DİYE HAYALLER KURUN...
    AŞK BÖYLE ARTAR.
     
     
    ***********************************
     
     
     
    **********************************
     
    O kadar çok şükretmelisiniz ki!!!
    Sizin sıradan yaptığınız herşey biz engellilere o kadar uzak ki ...
    Sıkıştığınızda kendi başınıza tuvalete gitmek,
    Kimseden istemeden gidip mutfaktan çay doldurmak,
    Oruç tutabilmek ve o sevinçle iftarı beklemek,
    namazı oturarak değil alnını secdeye koyarak kılmak
    NE BÜYÜK NİMETTİR... ÇOK ÇOK ŞÜKREDİN İNŞALLAH HAYIRLI RAMAZANLAR
     



     

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder