22 Ağustos 2016 Pazartesi

HAYVANLARA İYİLİK

HAYVANLARA İYİLİK

Hanımım Fatıma'nın bir gün vücuduna felç inerek ölecek duruma gelmiş, bütün duygularını kaybetmişti.

Evdekilerle kayınvalidem, ondaki ölüm belirtilerini görünce bağırıp çağırmaya başlamışlardı. Onun hali beni de büyük bir ızdırap içinde bırakmıştı.

Bu halde iken bir sesin şöyle dediğini duydum:

"Evdeki boş odaya gir. Duvar yarıklarından birinde bulacağın bir sinek var. Bir böcek onu sürükleyip yemek istiyor, sinek de bağırıp durmaktadır. Hemen onu kurtar, biz de seni ve hanımını kurtarırız.
Mahlukata iyilik ve ihsan, insanı sıkıntıdan kurtarır."

Derhal oraya girdim. Duvar yarığına kulak verdim. Gerçekten sineğin feryat seslerini duydum.

Yarığın parmak girmeyecek kadar dar olduğunu gördüm.

İnce bir dalı içeri sokarak sineği dışarı çıkardım ve onu yemek isteyen böcekten kurtardım.

Hemen peşinden hanımım iyileşerek kendine geldi. Annesi de sevinç çığlıkları attı. Bu, benim başımdan geçen gerçek bir hadisedir.

Abdülvehhab-ı Şa'ranî "rahmetullahi aleyh"

www.huzurpinari.com
 
 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder