9 Aralık 2016 Cuma

HALİM NİCE OLUR BENİM..!

HALİM NİCE OLUR BENİM..!

Çok maharetli bir dokumacının itina ile dokuyup sattığı bir top kumaşta, bir kusur görülür.

Kumaş, dokumacıya iade edilerek, bedelinin iadesi istenir.

Dokumacı parayı geri verir, fakat iki damla yaş süzülür göz pınarlarından.

Sorarlar, neden ağlıyorsun..?

Kumaşı verdik diye bu kadar üzüleceksen alıp gidebiliriz, paran da sende kalır!

Dokumacı cevap verir: Hayır, kumaş için ağlamıyorum.

Onun bir kusuru görüldü ve geri çevrildi. Fakaat, ya ömür boyu amellerim, ibadetlerim diğer yaptıklarım..?

Allah'ın huzuruna çıktığımda böyle bir kusur yüzünden geri çevrilecek olursam, halim nice olur benim..?

Bunu düşündüm ve ağladım. Hayat kumaş gibi değil ki, geri dönüş yok, hatalı kısmı düzeltilsin ya da tekrar dokunsun..!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder