24 Eylül 2013 Salı

SEN DE Mİ BENİ UNUTTUN BEY ? (Şiir)


   *HİÇBİR ANNENİN HAKKI ÖDENMEZ, HERKESİN ANNESİ BİR TANEDİR.  ANAYA BABAYA SEVGİ - SAYGI VE HÜRMET  İNSANİYETİMİZİN GÖSTERGESİDİR!!!*

 

   SEN  DE    BENİ  UNUTTUN  BEY ? (Şiir)


*Son günlerde, bir surat, bir surat ki gelinde,*
*Çayımı bile yarım dolduruyor bey.*
*Allah'tan kulaklarım ağır işitiyor da *
*Duymuyorum ne söylediğini*


*Ama yine de hissediyorum bey; *
*Beni bu evde galiba istemiyor artık*
*Hey gidi günler heeey. *
*Oğlunu bilirsin, vur kafasına al lokmayı*
*İki arada bir derede, ne yapsın, ana bu atsa atılmaz, satsa satılmaz.*
*Bana artık gizli gizli sarılıyor bey... *

 
*Dün akşam uyurken öptü beni biliyor musun? *
*Nasıl ağırıma gitti nasıl *
*Artık akide şekeri de getirmiyor.*
*Hani dişlerim yok ya, güya yerken garip sesler çıkarıyormuşum da *
*Çocuklar iğreniyormuş benden. *
*Yok,vallahi yalan bey, hiç yapar mıyım ben öyle şey? *

 
*Gelin çocuklara masal anlatmamı da yasakladı *
*Üstelik seninle konuşuyormuşum diye duvardaki resmini bir yere sakladı *
*Olsun, *
*Koynumdaki resminden haberi bile yok!*
*Yine de beddua edemem bey,*
*Oğlumun karısı, torunlarımın anası o.*

 
*Geçenlerde üst komşular geldi,*
*Ne konuştuklarını duymayayım diye kapıyı üstüme kilitledi.*
*Duymadım, duymadım, lakin hissettim. *
*Düşkünler evine yatıracaklarmış önümüzdeki ay beni *
*Ne yalan söyleyeyim epey ağırıma gitti, epey, *
*Ha, sen ne diyorsun bey? *
*Hani bir görünsen oğluna, ne de olsa babasısın, *
*Seni dinler. *

 
*Bu odada oturur, vallahi hiç dışarı çıkmam.*
*Akide şekeri de istemem.*
*Masal da anlatmam artık çocuklara *
*Ne olur ayırmasınlar beni bu evden*

 
*Yaşayamam nefes bile alamam*
*Sana ait anılardan uzak ne yaparım ben, ne yaparım? *
*Şu camın pervazında hayalin durur, çekmecelerde el izin.*
*Bastonun hala duvarda asılı. *


*İstemiyorlar beni artık, istemiyorlar hasılı.*
*Hey gidi günler hey*
*Hani diyorum bir çağırsan*
*Yoksa, ...  yoksa sende mi unuttun beni bey*
*Sende mi unuttun beni bey? *



Mehmet ÇETİN
 


    Not;   Bir gün yaşlanacağımızı unutmayalım. Ve büyüklerimize bu sözleri söyletecek davranışlarda bulunmayalım.

 






 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder