8 Kasım 2013 Cuma

Diyanet TV'de Cuma Namazı

 
Biliyorsunuz cuma günleri babam beni tekerlekli sandalyem ile
mahallemizdeki girişi düz camiye cuma namazlarına götürüyor.
 
Bu hafta bir rahatsızlık dolayısıyla cumaya gidemedim, üzülüyordum.
Sonra aklıma acaba cuma namazını canlı veren televizyon var mı diye araştırırken
TRT Diyanet TV nin cuma namazını canlı yayınladığını öğrendim.
Odamda uydu alıcısı yok.
Ben de internetten açtım.
Kocatepe camisinden canlı vaazı dinledim.
İsmail Coşar hocanın okuduğu ezanla gözyaşına boğuldum.
Cuma Hutbesini dinledim.
Teyemmümle oturduğum yerde internet Tv laptop'tan
imama uyarak cuma namazını kıldım
Çok güzel Kuran okudu namazda... 
Allah devletimi payidar kılsın.
 
Aslında sadece camiye gidemeyen biz engelliler değil
Kadınlarımız da bundan istifade edebilirler:
 

 
HAYIRLI CUMALAR
 
Allah'a emanet olun.

         C. Çelik    /    Ankara  ( Konya-Ereğli )
 
****************************************
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder