25 Kasım 2013 Pazartesi

Teyemmüm abdesti nasıl alınır?

Teyemmüm abdesti nasıl alınır?

Ülkemizde yaklaşık sekiz milyon civarında engelli insan varmış. Benim gibi ortopedik engelliler engelli nüfusunun büyük bir kısmını oluşturuyor.

Hayatımı anlattığım kitapta komşumuz Din Kültürü ve Ahlak bilgisi öğretmeni sevgili Efkan Vural hocamın bana oturduğum yerde nasıl namaz kılacağımı ve nasıl teyemmüm abdesti alacağımı anlattığını yazmıştım...

2 yıl önce şubat 2012 de bir engelli kardeşim bana mail attı. Namaza başlamak istediğini fakat abdest almasının zorluğundan bahsetti. Bende teyemmüm abdestinden bahsedince, abi nasıl alınacak anlat dedi. Ben youtube dan ilgili bir video aradım bulamadım.




Birkaç gün sonra Efkan hocamgil akşam çaya geldiler. Bende anlattım olayı ve hocamla birlikte bir video çekip youtube a koyma, arayanlar bulup faydalansın fikriyle bu videoyu çektik...

izlenme sayısı şu an 1864


http://www.youtube.com/watch?v=nMv0SZoQUyQ



HOCAMLA BİRLİKTE -GEÇEN GÜN BİR ENGELLİ DOSTUMUN YATARAK NASIL NAMAZ KILIYORSUN SORUSUNA CEVAP OLARAK- BÜTÜN ENGELLİLER FAYDALANSIN DİYE YATARAK NAMAZ KILMAK DİYE BİR VİDEO DAHA ÇEKECEĞİZ İNŞALLAH...


Siz de dostlarınızla paylaşınız ki bu video ile belki bir engelli dost namaza başlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder