14 Nisan 2014 Pazartesi

Burcu Ercivan - Ya Resulallah Bu Satırlar Sana

Burcu Ercivan - Ya Resulallah Bu Satırlar Sana
        
Burcu Ercivan
 
Ya Resulallah Bu Satırlar Sana
 
Burcu Ercivan
 
 
Ya Resulallah! Bir yetim yazıyor sana bu satırları.. Sen yetimlerin babasıydın. Sanmaki üzülüyorum efendim.. haşa! Peygamber(sav) ile aynı kaderi paylaşmak her kula nasip olur mu. Sen yetimlerin en güzeliydin.. Ama kimsesiz değildin. Kimsesizlerin var bir KİMSESİ..
 
 
Ahir zaman gençlerinin adına yazıyorum bu mektubu Ya Resulallah.. Hani görmeden sevdiğin , kardeşlerim dediğin.. ''Çok günah işleyip yüzümü kara çıkarmayın'' dediğini unuttuk.. Biliyoruz, seni çok üzdük. Ama seni her şeyden çok seviyoruz efendim(sav).. Anamız babamız sana feda olsun,Biz seni görmeden sevdik..
 
Adını duyduğumda kalbimde bir sıcaklık hissediyorum, burnumun direği sızlıyor, gözlerim doluyor.. Bizim için ''ümmetim..'' diye ağladığın geliyor aklıma, içimden kocaman bir ahhh çekiyorum. Ne vardı göz yaşını silen mendil ben olsaydım.. Taifte taşlarlarken seni, önüne geçip siper dursaydım.


Başına pislikli işkembeler döktüklerinde o başlar feda başına , Hz. Fatıma annemizin koşup sarıldığı gibi bende sana koşup sarılsaydım.. Keşke Asr-ı saadette çocuk olsaydım da bende dizlerine kapansaydım ahh ne vardı..

 
Hayatımda hiç bir ismi ''Muhammed'' ismi kadar sevmedim. Senin ismin anıldığında bizim ellerimiz kalbimize gider , sonra da yüzümüze süreriz. Çünkü biliriz o an sende bizi anarsın. Sanki selamını süreriz yüzümüze..


Mahşerde senin sancağının altında gölgelenmek umuduyla yaşıyoruz. Bir gün hadisinde müjdelediğin gibi kevser havuzunun başında elinden su içen ahir zaman gençlerinden olabilmek için dua ediyoruz. ÜMMETİN olmaktan şeref duyuyoruz Efendim(sav).. Ve ben eminim ki seni seven ümmetlerin de benimle aynı duyguları paylaşıyor..
 
 
Ebu Cehiller ölmedi Ya Resulallah! Ebu cehiller yaşıyor. Ümmetin zulüm altında , diğer ümmetlerin sessiz!


Sessizlikleri sağır ediyor. Hz. Ebubekir'inin (r.a) sadıklığını , Hz. Ömer'inin (r.a) adaletini , Hz. Ali'nin (r.a) ilmini , Hz. Osman'ının (r.a) edebini özlüyoruz. Sen gittikten sonra dağıldık. Çoğumuz Senin bize sevdirdiğin ve öğrettiğin kardeşliği bıraktık. Kimse birbirine selam bile vermiyor artık.

 
Ama senin yolunda gitmeye çalışan ümmetlerin var. Ahlakını ahlak edinmeye uğraşan büyük yürekler var..Senin bin bir zorluklarla verdiğin DAVANI, sürdürmeye uğraşan gencecik fidanlar var. Çünkü onlar biliyorlar ; ''bana yakın olanlar soyumdan gelenler değil yolumdan gidenlerdir..'' dediğini.


Biliyorlar senin, onların haberini alınca sevindiğini.. Sen ölmedin ki Efendim (sav) sen kimimizin rüyasında, kimimizin hayalinde,kimimizin devamlı olarak yüreğindesin, yaşıyorsun.Davan sürüyor , elhamdülillah.. Anamız babamız sana feda olsun..
 
 
Cenneti verdiler sana , gir ya Muhammed dediler girmedin.. Ümmetim dedin , ümmetim.. Ümmetim girmezse ben girmem..


Cehennemi gördün , ağladın . Ellerini açtın Allah'a Affet Ya Rabb! diye inledin.. Küfrettiler ,hakaret ettiler, yurdundan sürdüler  ''Bilmiyorlar ya Rabb! bilselerdi yapmazlardı'' dedin.. Sen hayatımda tanıdığım en tevazulu, en iyi yürekli , en şefkatli , en merhametli insansın.. Kolay mı Allah'ın en sevdiği kul olmak.


Kolay mı 1400 yıl sonra bile 7 milyar insana örnek olmak. Eğer bir gün evlatlarım olursa onlara SENİ anlatacağım.. Erkek olursa adlarını Hasan ya da Hüseyin, kız olursa Fatıma koyacağım..
 
Satırlarıma gözyaşlarımla son verirken , 
 
 
 ''Kişi sevdiği ile haşrolur'' sözünle yüreğime su serpiyor ve mahşerde kardeşlerimle senin yanında olmayı arzuluyorum.. Denizin köpükleri adetince , gökteki yıldızlar adetince , getirilen salatu selamlar adetince sana selam ediyor , ellerinden hasretle öpüyorum..


Ve  bütün kalbim, bedenim ,aklımla diyorum ki;

''ALLAH'tan başka ilah yoktur! Muhammed aleyhisselatu vesselam O'nun kulu ve Resulüdür..''
 
 
Tarih : 04.12.2013 Kaynak : Risale Ajans
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder