6 Nisan 2014 Pazar

İnşallah kavuşacaksınız Süha'cım


Merhaba dostlarım,
Öğle namazından sonra Facebooku açtım. Süha Can dostum bir video paylaşmış.
Babasının resimlerini slayt şeklinde video yapmış.
Bişeyden haberim olmadığı için, videonun altına selam söyle, o sandalye için hakkını helal etsin diye yorum yazdım.
Süha mesaj yazdı hemen, Babamı geçen hafta kaybettik Celalim dedi...
 
Çok üzüldüm, Sühayla anılarım canlandı. Kitabımda şunu anlatmıştım:
 
En iyi ilaç : Moral
         Hiç unutamam bir gün hastane odasında yatağımda oturuyordum. Pencereden sokakta koşuşturan insanları seyrediyordum.

Kapı çalındı. İşyerinden laboratuvardaki bütün arkadaşlar ziyaretime gelmişlerdi. Nasıl mutlu oldum anlatamam.

Özellikle Süha arkadaşım benimle işyerinde de çok ilgilenirdi. Bazen öğle tatillerinde kıkır kıkır gülerek kolunda yemekhaneye inerdim. Çünkü yaptığı esprilerle beni güldürürdü.

Süha benim gerçek dostlarımdan biridir. Bazı akrabalarım bile beni aramazdı. Süha Almanya’daki babasına özel tertibatlı bir tekerlekli sandalye getirtmiş.

Süha 2001 de Karel’den ayrılıp Adana’da ailesinin yanına gitti. Şimdi orada çalışıyor. Şirketten ayrılırken çok ağlamıştım.
 
Babasının getirdiği o tekerlekli sandalyeyi arabayla Adana’dan Ankara’ya bize getirmişti. O gece bizde kaldı. Yine esprileriyle çok güldürdü. Allah ona sevdikleriyle beraber sağlıklı, hayırlı uzun ömür versin.

Günahkarız ama Allah’ın affı ve lütfuyla inşallah cennete girersek sonsuza kadar dost oluruz...

Hastanede birden arkadaşları görünce çok sevindim. Özlemişim onları. Bana, Celal çabuk gel çizilecek kartlar seni bekliyor, dediler.
 
 
​****************************************
  
Sühacım başın sağolsun.
Akrabalarım bile beni aramazken baban bana özel tertibatlı tekerlekli sandalye getirdi.
Hakkını ödeyemem. Allahtan rahmet diliyorum. Mekanı cennet, derecesi yüksek olsun.
Allah sizi cennette sonsuza kadar ayırmasın...
Seni seviyorum Sühacım, namazlarımda duamdasın......

 
Allah'a emanet olun.

         C. Çelik    /    Ankara  ( Konya-Ereğli )
 
********************************************************************
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder