26 Şubat 2015 Perşembe

BİLMİYORSUN, HİÇBİR ŞEY BİLMİYORSUN.. BİLSEN SECDEYE KOŞARDIN

BİLMİYORSUN, HİÇBİR ŞEY BİLMİYORSUN.. BİLSEN SECDEYE KOŞARDIN

Sen namaz kılamazsın..  çevren ne der, öğrenirse?
Bir tek sen de değilsin kılmayan..
Ayrıca her şey namaz mı, önemli olan kalp temizliği..
Senin kalbin tertemiz bir kere
Kimin için kötü niyet besliyorsun ki?
Kime ne zararın var ki?
Böyle diyor değil mi şeytan?

Onun görevi, and içmiş doğru yoldan ayırmak için..
Sen de inanacaksın..
Haklısın diyeceksin, iç sesine..
Sanki bir ben varım bu dünyada namaz kılmayan..

Oysa ki, bilmiyorsun ''tek başına '' hesap vereceğini
Bilmiyorsun imandan sonra '' ilk sorgunun namaz '' olduğunu
Dahası neyi bilmiyorsun söyleyeyim mi?
Rabbini incittiğini..
Seni yaratan, aldığın nefesin sahibi..  beş vakit huzura çağırıyor..
Gitmiyorsun !
Duyuyorsun ama gitmiyorsun !
Nasıl incitiyorsun biliyor musun Yaradan'ı?,
Bilmiyorsun, hiçbir şey bilmiyorsun.. Bilsen secdeye koşardın !


Kalbin temiz söylemi ile kendini kandırıp duruyorsun..
Daha ne kadar avunacaksın… Kalp ALLAHa yönelmeden temizlenmez..

Rabbimiz buyuruyor:

Kitap'tan sana vahyolunani oku; namaz kil; muhakkak ki namaz hayasizliktan ve fenaliktan alikor; Allah'i anmak en buyuk seydir! Allah yaptiklarinizi bilir. Ankebut- 45

Seni temize çıkaran o olumsuz iç sesi dinleme.. şeytanın adımlarını izleme.. 
Ben de kulum Rabbim, ben de geldim kapına de! çok mu zor, abdest alıp hemen şimdi secdeye gitmen? Erteleyenler helak oldu hadisini hatırla!

Nefes alıyorsan erteleme ! Şeytanı sevindirme ! 

Rabbimizi incitme ! dahası buna hakkın olmadığını da bil,  

Rabbimiz buyuruyor:

Allah'a andolsun ki; senden önceki ümmetlere de elçiler gönderdik. Şeytan onlara yaptıklarını güzel gösterdi. Bugün de onların dostu odur. Ve onlar için elim bir azab vardır. Nahl Suresi- 63



(Hesapları görülüp) iş bitirilince, şeytan diyecek ki: "Şüphesiz Allah size gerçek olanı vâdetti, ben de size vâdettim ama, size yalancı çıktım. Zaten benim size karşı bir gücüm yoktu. Ben, sadece sizi (inkâra) çağırdım, siz de benim davetime hemen koştunuz. O halde beni yermeyin, kendinizi yerin. Ne ben sizi kurtarabilirim, ne de siz beni kurtarabilirsiniz! Kuşkusuz daha önce ben, beni (Allah'a) ortak koşmanızı reddettim." Şüphesiz zalimler için elem verici bir azap vardır. İbrahim Suresi - 22


YAŞAMDA TESADÜF YOK.. OKUDUĞUN YAZIYI KARŞINA ÇIKARAN ALLAH..  RABBİM BEN PİŞMANIM, PİŞMANIM DE VE DOĞRU SECDEYE GİT !

NAMAZ KILMAK İSTİYORUM AMA KILAMIYORUM DİYE DE BİR BAHANEN OLMASIN.. 
NEFES ALIYORSAN .. KAPI AÇIK..

UNUTMA CAN ! NAMAZ KILMAK RESULULLAH (AS)'IN DURDUĞU YERDE DURMAKTIR.. HAYDİ SECDEYE..

(Her nereden okunuyorsak ışık olsun inşaAllah yazımız )

22-10-2014 Gülümce Yıldız..


​http://www.gulumceninkaleminden.com/2014/10/bilmiyorsun-hicbir-sey-bilmiyorsun.html








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder