16 Şubat 2015 Pazartesi

Gülümce Yıldız - YALAN DÜNYA

Gülümce Yıldız - YALAN DÜNYA



Vallahi dünya hayatı bomboş.. ne kadar güzel günler yaşasak da, zor günler yaşasak da.. hepsi geçici.. yakın zamanda, bir profil gördüm.. gencecik bir bayan yaşamını yitirmiş.. eski resimlerine baktım, mutlu mesut..

Ama.. şimdi o resimler sadece anılarda kaldı dedim.. şimdi gözümüzü kapatsak ahiret hayatımız başlıyor.. o yüzden her ne yaşarsak yaşayalım hep ALLAHın rızasını gözetmemiz gerekiyor.. ben günlük yaşamda da hep ayet ve hadile konuşuyorum, her şey din mi diyenler oluyor..

Gerçeğe bakarsanız, evet her şey din.. dinden kasıt, ALLAHın rızası.. Şimdi bir söz söyledim, onda ALLAHn rızası yoksa, ziyandayım.. acaba insanları iyiliğe mi kötülüğe mi sevk ediyorum.. hepsi cennet ya da cehenneme taşıyor bizi. Burada bu sayfalarda bazı kardeşlerimiz, gün boyu şarkı, filim paylaşıyorlar..

Kime yararı var? bana yok mesela..
Zaman çok değerli.. onun yerine faydalı şeyler okusak ya da paylaşsak da, bir kardeşimizin idrakına vesile olsak olmaz mı? bir kardeşimiz kurtulsa, ya da biz kendimizi kurtarma çabasına olsak..

İnşaALlah bu hadis, yürekleri titretir..

Gülümce Yıldız

"Resûlullah aleyhissalâtu vesselâm buyurdular ki:

"Cehennem ateşi bin yıl yakıldı. Öyle ki kıpkırmızı oldu. Sonra bin yıl daha yakıldı, öyle ki beyazlaştı. Sonra bin yıl daha yakıldı. Şimdi o siyah ve karanlıktır."

Tirmizi, Cehennem 8, (2594)
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder