29 Mart 2017 Çarşamba

BUGÜN ANNEM ÖLDÜ

BUGÜN ANNEM ÖLDÜ

Efendimiz SAV birgün yengesinin (amcası Ebu Talibin hanımı) vefat haberini alınca üzüntülerini şu kısa fakat derin muhabbet dolu kelimeler ile dile getirdiler...


"Bugün annem öldü"

Bu sözler sana ne devlet ey Fatıma anne! Kainatın seyyidinin seni annelik tahtına oturtmalarından büyük şans ne olabilir ki?
Peygamberimiz daha sonra gömleklerini çıkartarak yengelerine kefen olarak sardılar.


Aziz kadın, kabristana getirildiğinde Peygamber Efendimiz de SAV orada hazırlar. Ölü, kabre konmadan önce Resulullah mezara inerek yan tarafları üzerine biraz uzandıktan sonra dışarı çıktılar ve cenaze defnedildi.

Eshab, hayrette. her hal ve davranışlarına dikkat ettikleri Peygamberimiz de o ana kadar böyle bir hareket görülmemiştir.

Ey Allah'ın Resulü! Şimdi gördüklerimizi bir başkası için yaptığına rastlamadık, diye meraklarını arz ediyorlar.

O, benim annemdi. Çocukları açken önce beni doyurur, saçlarımı tarardı. O, benim annemdi. Ve devam buyuruyorlar:

Ebu Talib'den sonra bu kadıncağız kadar bana iyilik eden olmamıştır. Ahirette cennet elbiselerinden elbise giymesi için gömleğime sardırdım. Kabre ısınması, kendini yalnız zannetmemesi maksadıyla oraya uzandım. Mahşer gününe kadar beni hep yanında yatıyor görecek.

Sevgili Peygamberim - Rahim Er
 

 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder