31 Mart 2014 Pazartesi

Köpek yavrusunun feryadı!

Köpek yavrusunun feryadı!

Bir vicdansız vatandaş yeni doğmuş köpek yavrularını geçen kışın dondurucu soğuğunda annelerinden ayırıp çöpe attı. Vicdan sahibi bir vatan evladı da, çöpte seslerini duyunca kurtarıp evine götürdü. Yavrulardan birinin “anne, anne” feryadına benzeyen yakarışını izliyordum evimin mutfağında. Çok üzüntülüydüm.

Uzaktan sesi duyan kedimiz, hışımla mutfağa daldı. Her feryadı duyuşunda koşarcasına döndü çevremde. Kuyruğu diken diken oldu, gözlerini adeta ...dört açıp çevreyi taradı, sesin kaynağını bulmaya çalıştı. Bilgisayarımdaki görüntüyü fark etti ve ekrana hücum etti. Kedinin, şu köpek yavrusunun yakarışından ürperdiğini ve yardıma koştuğunu anladım, videoyu durdurdum. Kedi dakikalarca bu ürpertiyi üzerinden atamadı.

O bir kedi. Bir hayvan deyip geçmesin kimse. Bir köpek yavrusunun acı feryadına nasıl can havliyle duyarlı davrandığını gözlerimle gördüm. Peki şu insana ne oluyor? Kıyamet günü nasıl hesap verecek o yavruların yüce Sahibine! Nasıl kurtulacak bu acımasızlığının hesabından! Merhamet etmeyene merhamet edilmez. Allah bizi vicdansızlıktan korusun.

Dr. Muhammed Bozdağ

Köpek yavrusunun feryadı! - 1.27 dklık video , izlemek için tıklayınız:

https://www.facebook.com/photo.php?v=677101425686587&set=vb.163202220409846&type=2&theater



 

1 yorum: