23 Mart 2014 Pazar

Barış Manço Türk Okullarını anlatıyor


Barış Manço Türk Okullarını anlatıyor

Türkçe olimpiyatlarını unutun artık diyor sayın BB.

Türk bayrağını dünyanın 160 ülkesinde dalgalandırıp istiklal marşını ezberleten fedakar yiğit Anadolu gönüllüleri ile ilgili Merhum Barış Manço'nun yaşadığı bir olay herhalde bunları açıklayıcı nitelikte :


"  - Tayland'da tutuklanıp hapse atıldık. Bize geçmiş olsun demeye dört tane delikanlı geldi. Allah'ın Tayland'ında oranın Artvin'i olan bir şehirden...

 - Bunlar oradaki Fatih Koleji'ndeki dört tane öğretmendi. 4 delikanlı ! "Bizler buradaki Fatih Koleji'nden.." dediği anda benim itikadım sarsıldı.

  - "Bir dakika bir dakika" dedim. "Burası Tayland, Tayland'da sınır bir şehir, n'apıyorsunuz?" dedim. O da : "Ağabey bizim burada Fatih Kolejimiz var, öğrencilerimize burada Türkçe eğitim yapıyoruz..." dedi.

  - Bu bir örnek sadece. Bunu iki binle çarpın. Ben bunları görüyorum. Kuala Lumpur'dan Manila'ya kadar.

 - Kopenhag'da da var, Londra'da da var. Bu harika bir eğitim seferberliğidir ve bunlar birer yansımasıdır..."

​Bu anektodu Barış Mançonun ağzından dinleyin=


https://www.youtube.com/watch?v=MFZBQwy2KOw

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder