25 Mart 2014 Salı

Yazıcıoğlu, dua ve gözyaşlarıyla anıldı


Kesinlikle abdestsiz gezmez, ne kadar yorgun olursa olsun teheccüd namazını ihmal etmezdi. Namazını kazaya bırakmamak için büyük gayret sarf eden, peygamber aşığı bir Muhsin başkandı. Bu kadar işkenceye nasıl dayandın?

Diye sorduğumda, ‘bana işkence yaparlarken Peygamber Efendimiz’in çektiklerin göz önüne getiriyordum, sadece Rabbimi zikrediyordum. Bu yüzden bana yaptıklarını hissetmedim’ demişti.

Gülefer Yazıcıoğlu




 
Huzur dolu içimde ?
Ben sonsuzluğu düşünüyorum
Ey sonsuzluğun sahibi, sana ulaşmak istiyorum
Durun kapanmayın pencerelerim
Güneşimi kapatmayın.
Beton çok soğuk üşüyorum!... (M.Yazıcıoğlu)
 
 
 
 

Yazıcıoğlu, dua ve gözyaşlarıyla anıldı

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
25 Mart 2014, Salı
Büyük Birlik Partisi merhum Başkanı Muhsin Yazıcıoğlu'nun hayatını kaybettiği helikopter kazasının üzerinden 5 yıl geçti. Muhsin Yazıcıoğlu, kabri başında dualarla anıldı. Tacettin Dergahı'na sabah erken saatlerde akın edenler Yazıcıoğlu için mezarı başında dua etti
 
 
 
 
 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder