12 Eylül 2014 Cuma

DÜŞÜNDÜRÜCÜ VE İBRET ALINACAK BİR HİKAYE!

DÜŞÜNDÜRÜCÜ VE İBRET ALINACAK BİR HİKAYE!



 Yolda karşılaştığımızda ezan okunuyordu.
-Gel seni camiye götüreyim, dedim. Bugün Cuma biliyorsun.
-Sen de benim camiye gitmediğimi biliyorsun, dedi...
-Müslüman olduğun halde seni namaz kılmaktan alıkoyan sebep nedir?
-Ne bileyim olmuyor işte, dedi. Hem pantolonumun ütüsü bozulup, dizleri çıkar diye endişe ediyorum.


Gayri ihtiyari gülmeye başladım.
-Herhalde şaka yapıyorsun, dedim. Bunun için cami terk edilir mi?
-Ciddi söylüyorum, dedi. Giyimime ve özellikle yeşile düşkün olduğumu bilirsin.
Gerçekten öyleydi. Giydiği birbirinden güzel elbiseleri mutlaka yeşilin bir başka tonundan seçer ve her zaman ütülü tutardı.


-Peki, dedim. Hayatında hiç camiye gitmedin mi?
-Çocukken dedemle birkaç kere gitmiştim, dedi. Hem o yaşlarda dizlerim aşınacak diye herhalde endişe etmiyordum. Fakat artık camiye gidebileceğimi zannetmiyorum.
Söyledikleri beni son derece şaşırtmış ve bu konuyu açtığıma pişman etmişti. Daha sonra el sıkışıp ayrıldık.


Onunla konuşmamızdan 2 ay sonra, kendisinin camide olduğunu söylediler. Hemen gittim. Bahçedeki namaz saflarının en önünde duruyordu ve üzerinde yine yeşiller vardı.
Yavaşça yanına yaklaştım ve kısık bir sesle:
-Hani, dedim. Camiye gelmeyecektin?


Hiç sesini çıkarmadı. Çünkü musalla taşının üzerinde, yeşil örtülü bir tabut içinde yatıyordu...
çünkü son yolculuk oradan... ALLAH.IM YARDIMCIMIZ OLSUN O GÜNÜMÜZDE BİZLERE
AMİN AMİN

 


HAYIRLI CUMALAR



1 yorum:

  1. Teşekkür ederim yazı için ayrıca siteme buyrun ziyaret edin
    http://islamguzelahlaktir.blogspot.com/

    YanıtlaSil