28 Ocak 2015 Çarşamba

Haftanın Hikayesi: Bekarlık Sultanlıktır

Haftanın Hikayesi: Bekarlık Sultanlıktır

Adam işten evine gelmiş ve karısına;
-"Hayatım, işyerinden en sevdiğim arkadaşımı bu akşam yemeğe çağırdım..."
Karısı sinirlenmiş:

-Neeee! Sen delirdin miii.....!!!Ortalığı görmüyor musuuuun..???


 Ev darmadağannn...!!! Nermin'ler bendeydi bugüüünnn...!!! (vır,vır,vır,vır)


 Üstelik yemek de yapmadımmm...Zaten alışverişe de çıkmamıştım...!!! (Car,car,car,car,car)


 Geçen akşamdan kalan bulaşıkları bile yıkamadım henüz...(Dır,dır,dır,dır.)


En sevdiğim pembe dizi bugun televizyonda;onu izlemek istiyordummm...!!!(,lak , lak, lak....)

 Hem bu akşam Nalan'la telefonla konuşma günüm; biliyorsun
Çarşamba akşamları 23.00'dan sonra %70 indirim var..."

Fırsat bulan adam araya girer iki kelime eder:
-"Biliyorum canim, biliyorum..."

 "Biliyorsan arkadaşını neden çağırdın ozzzamaannnnan...!!!???"

 -"O salak, bu aralar "evlenmek istiyorum" diye tutturdu da hayatım...!"



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder