13 Ocak 2015 Salı

İyiliğin karşılığı

İyiliğin karşılığı



“Ankara’da eğitim gören Azerbaycanlı bir öğrenci, sohbet sırasında şöyle bir hatıra anlattı:

“'Bir gün kuruşum kalmadı, açım, çaresizim ne yapacağım diye düşünüyorum. Başım önüme çökmüş, yürüyorum.

Boş ve büyükçe bir bulvarda karşıdan gelen bir adam beni durdurdu; 'Azerbaycanlı, buna ihtiyacın var!' deyip elime bir şey tutuşturup devam etti.

O tanımadığım adamın bu tavrına şaşırdım, bakakaldım ardından. Elimde ihtiyaçlarımı karşılayacak kadar para duruyordu.

Birçok defa böylesi umulmadık yardımlar gördüm.'

‘Ailenden böyle yardımsever kimse var mıydı?’ diye sordum. ‘Rahmetli babam!’ dedi.

‘Okuyan öğrencileri desteklemek babam için bir yaşama amacıydı, hatta Türkiye'den gelen bir çok öğrenciye yardım ettiğine tanığım.

Ben zaten başıma gelenlerin babamın yaptıklarına karşılık olduğuna gönülden inandım.’ Dedi.”

Dr. Muhammed Bozdağ

***

Aslında birine bir iyilik yapıldığında bir kişiye yapılmış olmaz bu iyilik.
Yapılan iyilik o iyilik yapılan kişinin tüm sevdiklerine yapılan bir iyiliktir.
Ayrıca bu iyilik mutlaka size birgün geri dönecektir.




 

​​

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder