21 Ocak 2015 Çarşamba

Saymakla Bitmez Nimetler

Saymakla Bitmez Nimetler




 Size benim hayatımdaki bazı zorlukları yazacağım ve bir soru soracağım.

- Tekerlekli sandalyede yürüyemiyorum.

- Geceleri sağdan sola dönemiyorum.

- Lavabo-banyo ihtiyaçlarımı tek başıma karşılayamıyorum.

- Yemek ve giyinme gibi hiçbir şeyi tek başıma yapamıyorum. (Annem ve babamdan Allah razı olsun, uzun ömür versin.)

- Sabahtan akşama kadar oturuyorum, oturan yerlerim ağrıyor :)

- Evlenip çoluk çocuğa karışamayacağım.

- Namazda alnımı secdeye koyamıyorum….. Daha nice madde...

Şimdi soruyorum:

- Ben neden sürekli şükrediyor ve namazlarımı kılıyorum?

Sahip olduğumuz nimetlerden sadece birkaç tanesini söyleyeyim:

- Ben hayvan, bitki, dağ, taş değil, varlıkların en şereflisi yani insan olarak yaratıldım.

- Gözüm görüyor, müzik dinliyorum, seviyorum ve en önemlisi düşünüyorum.

- Çok mutlu bir yuvam, annem, babam, kardeşlerim, sağlıklı yeğenlerim var..

- Belki de en önemlisi iman nimeti verildi.

Yani verilen bu imanla dünyada yaşarken tabiri caizse perde arkasını, yani ahiret hayatını görür gibi mahşer gününe hazırlanmak...

- Kalp-mide-böbrek-ciğer …vs. hastalığım yok. istediğim şeyleri yiyebiliyorum ve tat alıyorum.

- Arabamız, evimiz, eşyalarımız, giyecek, yiyeceklerimiz var...

- Yağmur, denizler, çiçekler, pirinç pilavı :)

- vs… Şu anda aklıma yüzlerce nimet geliyor.

Eminim sizin de şu an yüzlerce nimet aklınıza gelmiştir.

Ve ben sahip olduğum bunca nimetlere şükür için namaz kılıyorum.

Celal


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder