30 Mart 2015 Pazartesi

Haftanın Kuran-ı Kerim mesajları – 40


Haftanın Kuran-ı Kerim mesajları – 40


 


1 - Naziat sûresi 10-12. âyet

 

İnkârcılar alay ederek şöyle derler: "Çürümüş kemik haline geldikten sonra mı biz eski durumumuza getirilecekmişiz! O takdirde bu, bizim için ziyanlı bir dönüş olur!"

 

***************

 

2 - Saff sûresi 12. âyet


Böyle yaparsanız sizin günahlarınızı affeder ve içinden ırmaklar akan cennetlere ve özellikle Adn cennetlerinde çok güzel saraylara yerleştirir. İşte en büyük başarı, en büyük mutluluk budur.

 

***************

 

3 - Meryem sûresi 23. âyet


Derken doğum sancısı onu bir hurma ağacına dayanmaya zorladı. "Ay!" dedi, "n’olaydım, keşke bu iş başıma gelmeden öleydim, adı sanı unutulup gitmiş biri olaydım!"

 

***************

 

4 - Maide sûresi 25. âyet


Mûsâ: "Ya Rabbî, dedi, ben kendi nefsimden ve kardeşimden başkasına söz geçiremiyorum. Artık bizimle bu itaatsiz, bu yoldan çıkmış topluluk arasında Sen hükmünü ver!"

 

*****************

 

5 - Beyyine sûresi 5. âyet

 

Halbuki onlara, şirkten uzak olarak yalnız Allah’a ibadet etmeleri, namazı hakkıyla ifâ etmeleri, zekâtı vermeleri emredilmişti. İşte sağlam, dosdoğru din budur.

 

 

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder