26 Mart 2015 Perşembe

​Sevaplarınızı bana vermeyin

Sevaplarınızı bana vermeyin
 
Sevgili Dostlarım,

1993'te bu hastalığın teşhisi konduğunda doğanlar bu yıl askerliği bitirdi.

Tekerlekli sandalyeye düştüğüm yıl doğanlar bu yıl YGS sınavına girdi.

Namaza başladığımda doğanlar bugün dördüncü sınıfa gidiyor.

Hissediyorum ki bana karşı suizan edenler var hala...

Ben, 2003 yani hidayetim öncesi için cahiliye dönemim diyorum.

O zaman birçok sahabeye katil dememiz gerekirdi haşa...
Cahiliye devrinde kızlarını diri diri gömmüşlerdi.

Yapmayın! Binbir zahmetle kazandığınız Sevaplarınızı suizan ederek bana vermeyin.

Gerçekten yeminle sizin adınıza çok üzülüyorum.  Sevgilerimle... Celal

SUİZAN HAKKINDA ŞU YAZIYI TEKRAR OKUYUNUZ:

Çağımızın en tehlikeli hastalığı: Suizan

http://celal1973.blogspot.com.tr/2014/10/cagmzn-en-tehlikeli-hastalg-suizan.html



 
Allah'a emanet olun.
 

 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder