20 Kasım 2016 Pazar

Ersal Özkan - Küçüğüm

Ersal Özkan - Küçüğüm

Şair ve yazar Ersal Özkan beyin Facebook'ndan...


“Müslümanların derdini dert edinmeyen, bizden değildir.”


Bizim oralarda mevsim hep hazandı
Günler var sana gelemedim
Yaşadığım bir yaprak dökümü hiç bitmedi küçüğüm
Üzülürsün sana söyleyemedim
Eski lahitleri dolaşan rüzgârdan kokunu dilendim
Koca adamlar ağlar mı?
Yarınlarımızı çalar mı bilemedim
 

Bildiğim
Hazan uzun sürdü küçüğüm
Duha vakti seni dilendiğim rabbime yemin olsun
Bu ayrılıkta zerre günahım yok küçüğüm

Şimdi seslerin kesildiği vakittir
Vaktin en güzeli ile, nikahlanır ölüm
Kimbilir kimler süsler rüyalarını,
Bildiğim seni kimse benim kadar sevemez küçüğüm
Umarım duaya açılan ellerin bozsun bu nazarı
Gönlüm Musallanın yıkık mezarı
Güzel gözlerinde bozulsun fitnenin pazarı
Rabbim ya bu hazanı al, ya da bu canı…

*****
Sana dönüşüm anamın arkamdan ettiği dua gibiydi…
Sana özlemim sevgilinin elleriyle yapıp getirdiği kahve gibiydi
Mutluluk küçüğüm, ikindi gölgeleri uzadığında, saçlarını savura savura, şen kahkahalar eşliğinde salıncakta sallanman gibiydi…
Mutluluğuna uzak kaldım,sanma sensiz gülebildim küçüğüm


Ersal Özkan
 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder