15 Mayıs 2014 Perşembe

Bir madencinin vasiyeti - ŞİİR



 
MADENCİNİN VASİYETİ
 
"Helâl lokma!" diyerek yer altına indim ben.
Helâlinden eceli tadıp geri döndüm ben.

Rabbim! Neydi şehadet? Cephelerde ölmek mi?
Helâl lokma ararken can vermeyi bilmek mi?

Tek düşüncem horantam helâl yesin aşını
Akran içinde yavrum dimdik tutsun başını.

Evdeşim baş eğmesin, ar etmesin hâlinden
Nîmet verene şükrü düşürmesin dilinden.

Bir dehlizde can vermek madencinin kaderi.
Makamdaki vicdanın acep nedir ederi?

Yedi kat yer altında rızkımı aradım ben
Canımı verir iken kimlere yaradım ben?

Şayet varsa bir ihmal mutlak bulsun devletim
Hakkımı helâl etmem unutursa milletim!


(muhacir bozkurt)
Mustafa KÜTÜKCÜ
14.05.2014 – DENİZLİ.



SOMA’DAKİ ELÎM MADEN FACİASINDA HAYATINI KAYBEDEN MADENCİ KARDEŞLERİME CENAB-I ALLAH’TAN RAHMET, GERİDE KALAN AİLE FERTLERİNE VE TÜRK MİLLETİNE BAŞ SAĞLIĞI, SABIR, METANET DİLİYORUM.

ŞAYET BU KAZALARIN SEBEBİ İHMAL VE EKSİKLİKLERE GÖZ YUMMAK, İŞ GÜVENLİĞİ NOKSANLIKLARINI GÖRMEZDEN GELMEK İSE; RABBİM, MÜSEBBİPLERİNİ KAHRETSİN!

Mustafa KÜTÜKCÜ (muhacir bozkurt)
 
 
 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder