16 Ekim 2014 Perşembe

Hayatta zerre kadar tesadüf yoktur

 Hayatta zerre kadar tesadüf yoktur


-Nihan Vefa:
Ben öğretmenim. Sivas'a giderken muz aldım molada.Yanda oturan 80 yaşlarında bir amca torbaya bakınca, ben de "göz hakkı" diyerek çıkarıp bir muz verdim.

Ertesi yıl, yine Sivas'a giderken aynı yolda moladan çıkışta yanımda oturan bir hanım "göz hakkı" diyerek ve gülümseyerek bana bir muz uzattı ve otobüsten indi. Asla unutmadım bu anımı.

Arkadaşlarıma anlattım, onlar da "tesadüf"dediler maalesef. Ama ben tesadüf olmadığını biliyorum.

- Allah asla unutmaz. Her şeyi yazar ve zamanı gelince dilediği şekilde gereğini yaratır.

 Belki göz hakkı demeden verilseydi, zamanı gelince, göz hakkı denilmeden alınırdı.

Bilmem ki nasıl vermek daha doğru olurdu.
Hayatta zerre kadar tesadüf olmadığını ilk bilmesi gereken biz Müslümanlarız.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder